Per a comandes a domicili necessitem 48 h d’antelació.
Per enviaments fora de Barcelona envian’s un mail a: botiga@canal.es
Para envíos fuera de Barcelona envíenos un mail a: botiga@canal.es

faqs

PREGUNTES FREQÜENTS

Puc triar el dia que vull rebre la comanda? Quina antelació he de tenir en compte?
Durant la pantalla d’enviament el client podrà seleccionar la data que vol que se li serveixi la comanda amb l’ajut d’un calendari desplegable.
Totes les comandes requereixen un temps mínim de preparació de 24 h.
Les comandes servides d’un dia per l’altra seran tractades com a URGENTS.
La resta de comandes seran tractades com ORDINÀRIES.

Es poden realitzar comandes per servir el mateix dia?
A través de la botiga virtual no es poden realitzar comandes per servir el mateix dia. En cas que es vulgui fer un enviament o recollida per al mateix dia, ha de contactar amb la nostra botiga MERVIER CANAL MUNTANER T. 934171053 per confirmar la disponibilitat del producte i del servei.

Quin horari d’entrega tenen?
L’horari d’entrega és de 10 a 19 h i el client podrà triar la franja horària que millor li encaixi, a la pantalla d’enviament. La disponibilitat de franges dependrà de l’hora de realització de la comanda.

Quines són les zones d’enviament i quin cost tenen?
A Barcelona ciutat fem enviaments a tots els codis postals (CP) i el servei té un cost de 10 € si és ORDINARI i 14 € si és URGENT.
A l’àrea metropolitana podem servir en els següents CP i té un cost de 12 € ORDINARI i 16 € URGENT.
08901,08902,08903,08904,08905,08906,08907,08908,08970,08950,08960,08980,08940,08911,08912,08913,08914,08915,08916,08917,08918,08921,08922,08923,08924,08930,08850,08860,08840,08172,08173,08174,08190,08195,08196,08197,08198.
Per altres destinacions no dubteu a contactar amb nosaltres per verificar aquesta possibilitat i calcular els costos – info@canal.es

Disposen de servei d’enviament els diumenges i festius?
Sí. En cas que algun festiu no disposem d’aquest servei ho comunicarem a la pantalla d’enviaments.

Què passa si en el moment del lliurament no hi ha ningú per a rebre la comanda?
Davant d’aquesta situació, es deixarà un avís de l’intent de lliurament i la forma d’acordar una nova entrega, assumint el client el cost del nou enviament.

S’accepten devolucions o canvis?
A causa de la naturalesa perible dels productes oferts, únicament en el cas que el producte lliurat es trobi en mal estat o sigui incorrecte, i un cop comprovada la irregularitat per part de nostra, el client tindrà dret a una devolució del producte, del 100% de l’import, inclosos impostos i despeses d’enviament.

Es poden recollir comandes a la botiga? Quin cost té?
Durant la compra a la botiga virtual podrà seleccionar com a forma d’enviament la recollida a la botiga. En aquest cas haurà de triar la botiga que més bé li vagi. La recollida a la botiga no té cap cost associat.

Si vull comprar un producte MERVIER CANAL i no el trobo a la botiga virtual, com puc adquirir-lo?
En cas que desitgi altres productes del nostre catàleg que no els trobi a la botiga virtual, pot posar-se en contacte amb nosaltres mitjançant correu electrònic a botiga@canal.es o per telèfon a +34 93 4171053 i demanar informació de disponibilitat i formes de servei.
Les comandes fetes per la botiga virtual i les fetes a les botigues físiques es tractaran com comandes separades.

 

Per a més informació, podeu consultar els següents documents: Política de privacitat | Avís Legal | Política de cookies | Condicions generals de compra